Obchodní podmínky

OZNAČENÍ STRAN

Prodávající a provozovatel: Jiří Kaufman se sídlem 
Lafayettova 29/6 Olomouc, 779 00, IČ:76283356,
kontaktní údaje: +420 732 602 787, dále jen jako "Waybar".

V případě, že se podmínky vztahují na všechny prodávající (provozovatele), jsou v podmínkách označeni jako Waybar.

Kupující – fyzická nebo právnická osoba, která si objednala zboží (potraviny a nápoje) a jeho dovoz přes internetový obchod https://www.waybar.cz prostřednictvím elektronického formuláře, specifikovaná údaji, které zadala v objednávce v internetovém formuláři, případně jiným z níže uvedených způsobů.

Spotřebitel – kupující fyzická osoba, která je člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Waybar. nebo s ním jinak jedná.

Strana smlouvy nebo také účastník smlouvy – Waybar. nebo kupující.

OBECNÉ INFORMACE

1. Nabízeným zbožím je veškeré zboží, které je prezentováno na internetových stránkách https://www.waybar.cz.

2. Cena zboží je vždy uvedena u každého zboží, a to včetně DPH.

3. Smlouvu je možno uzavřít telefonicky - telefonické číslo pro objednávky je
+420 601 541 762  - nebo lze smlouvu uzavřít s použitím elektronických prostředků. Smlouva uzavřená s použitím elektronických prostředků (formulář na internetových stránkách https://www.waybar.cz) bude u Waybar uložena pouze po dobu nutnou pro vyřízení objednávky, kupujícímu (spotřebiteli) k ní bude umožněn přístup v době uzavírání smlouvy další následný přístup nebude umožněn. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Pro Waybar nejsou závazné žádné kodexy chování kromě právních předpisů ČR.

4. Waybar si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s kupujícími, kteří při předchozí objednávce odmítli řádně hradit cenu objednávky. Waybar si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s dodáním do některých oblastí, které jsou v daném období rizikové (například špatná sjízdnost vozovek v některých obcích).

5. Odpověď strany této smlouvy, podle § 1740 odst. 3 občanského zákoníku, s dodatkem nebo odchylkou, není přijetím nabídky na uzavření této smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky. Strany smlouvy si musí navzájem změny odsouhlasit.

6. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že žádný závazek mezi smluvními stranami není závazkem podle § 1980 občanského zákoníku.

7. Ukáže-li se některé z ustanovení těchto podmínek zdánlivým (nicotným), posoudí se vliv této vady na ostatní ustanovení podmínek obdobně podle § 576 občanského zákoníku.

8. Přijetím objednávky ze strany Waybar je telefonické odsouhlasení v případě telefonické objednávky. V případě objednávky přes internetový formulář se objednávka bere ze strany Waybar za přijatou, pokud nesdělí telefonicky jinak. Po přijetí objednávky ze strany Waybar ji může kupující zrušit (stornovat) pouze se souhlasem Waybar. Pokud kupující uvede při objednávání (kterýmkoliv způsobem) nesprávné kontaktní údaje, je Waybar oprávněn objednávku zrušit (stornovat).

9. Alergeny jsou uvedeny v popisu produktu. V Waybar nejsou oddělené pracovní plochy pro zpracování různých druhů potravin, stopové množství alergenů se bude teoreticky vyskytovat ve všech potravinách.

OBECNÉ INFORMACE K DOPRAVĚ A PLATBĚ

1. Při převzetí tašky / tašek má kupující právo si ji / je zkontrolovat, zda není mechanicky poškozena. V případě poškození má kupující možnost uplatnit reklamaci.

2. Nepřevezme-li kupující zboží a Waybar vzniknou z tohoto důvodu náklady, je Waybar oprávněn tyto náklady na kupujícím požadovat. Náklady na dopravu ke kupujícímu a vrácení po nepřevzetí zpět je v maximální odhadované výši 800,- Kč.

3. Záloha se nevybírá, platba proběhne dle vybraného způsobu platby.

DOPRAVA, ZPŮSOBY PLATBY, ZPŮSOBY DODÁNÍ, TERMÍNY DODÁNÍ, CENY ZA DODÁNÍ, CENY ZA ZPŮSOBY PLATBY

1. Způsoby platby: platba hotově při předání či osobním vyzvednutí, platba stravenkami (při předání či osobním vyzvednutí, bezhotovostně platební kartou při objednávání (prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány PayPal. Bezhotovostní platební terminály nepřijímáme. Náklady na způsob platby jsou zahrnuty v ceně dopravy. Veškeré platby probíhají v české měně, není-li výslovně dohodnuto jinak.

2. V případě platby v hotovosti při způsobu dodání kurýrní službou (rozvoz Waybar) je nutno platbu vyšší bankovkou než je 1000,-Kč nahlásit při objednávání. Zákazníkům doporučujeme ihned přepočítat vrácené peníze. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel.

3. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními bránami příslušných bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb jsou seznamování pouze s informacemi o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí. Uzavřením kupní smlouvy dává Kupující Waybar souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které Kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro potřebu Waybar a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

4. Způsoby dodání: kurýrní službou (rozvoz Waybar - pro využití kurýrní služby je nutná minimální výše objednávky dle dané zóny) nebo osobní odběr.

5. Otevírací doba: viz karta google dané provozovny.

6. Náklady na dodání: Osobní odběr - 0 Kč. Kurýrní služba (rozvoz Waybar)

7. Místo pro osobní odběr:
Lafayettova 29/6, Olomouc, 779 00

DOBA DORUČENÍ

1. Orientační doba dodání zboží může být 20 - 120 minut. V případě, že nastanou situace, které přímo ovlivní zpoždění dodávky (dopravní situace či nehoda, zhoršené klimatické podmínky atp.), může dojít k opoždění dodání zboží. V takovém případě podá pracovník příjmu objednávek informace o čase dodání.
Za zpoždění, či nedodání zaviněné třetí osobou (trestný čin, výpadek energií atp.), nenese Waybar zodpovědnost, a proto toto není důvodem oprávněné reklamace.
Veškeré provedené objednávky jsou závazné a kupující je povinen za objednané zboží zaplatit celkovou cenu.
Hmotnost příloh je uvedena v syrovém stavu. Hlavní jídla jsou uváděna v ceně za jeden kus. Objednávku doručujeme ke vchodovým dveřím na adresu sdělenou kupujícím. V případě donosu do patra účtujeme 50Kč poplatek.
O ceně dopravného je zákazník předem informován na www.waybar.cz. Při objednání na čas si Waybar vyhrazuje cca 30 minutovou časovou rezervu v přesnosti doručení.

AKCE, SLEVY, DOSTUPNOST ZBOŽÍ, ZMĚNA CENY

1. Waybar si vyhrazuje právo kdykoliv odvolat, ukončit nebo zrušit jakoukoliv akci, speciální nabídku nebo slevu, a to bez možnosti jakékoliv finanční nebo jiné náhrady.
2. Waybar si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním zboží, zjistí-li, že bylo zboží nabízeno za chybnou cenu. V takovém případě musí kupujícího o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. Pokud kupující nebude s novou cenou souhlasit, je Waybar i kupující oprávněn od smlouvy neprodleně odstoupit.

ZBOŽÍ

1. Vyobrazení nabízeného zboží je pouze ilustrační. Nabízené produkty nebo zboží mohou být dočasně vyprodány. V těchto případech bude kupujícímu nabídnuta alternativa. Veškeré gramáže a velikosti u výrobků uvádějí hodnotu v syrovém stavu. Alkoholické nápoje neprodáváme osobám mladším osmnácti let. Nabízená jídla jsou určena k okamžité spotřebě a alergeny jsou také na vyžádání u obsluhy.

REKLAMACE ZBOŽÍ

1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
• má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
• je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
2. Kupující by měl při dodání zboží překontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud objednávka nesouhlasí s dodaným zboží, a kupující chce uplatnit reklamaci, musí neprodleně kontaktovat telefonicky Waybar. V případě osobního odběru se reklamace řeší osobně na odběrovém místě 
Lafayettova 29/6 Olomouc, 779 00. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky Waybar či kvalita jídla, bude nabídnuta:
• Výměna zboží - nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nebude brán zřetel.
3. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
5. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím, může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce.

Podmínky ochrany osobních údajů
1.
Základní ustanovení
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: "GDPR") je Jiří Kaufman se sídlem 
Lafayettova 29/6, Olomouc, 779 00 , IČ: 76283356, (dále jen: "správce").
• Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
• Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
2.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
• Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
• Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
3.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
• Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů
• vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
• plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
• oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
• Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
• zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
4.
Doba uchovávání údajů
• Správce uchovává osobní údaje
o po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
o po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
• Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
5.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
• Příjemci osobních údajů jsou osoby:
o podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
o zajišťující služby provozování e-shopu (Objednáme) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu
o
• Správce nepředává osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
6.
Vaše práva
Za podmínek stanovených v GDPR máte
• právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
• právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
• právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
• právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
• právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
• právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
• Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
7.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
• Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
• Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě
• Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
8.
Závěrečná ustanovení
• Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře, telefonickou objednávkou či objednávkou přes aplikaci potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
• S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
• Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2024.